Snutt 22 år , SkåneDerby !

Nu är snart denna helg med borta och det väntas jobb hela veckan :)

I helgen har vi mest bara tagit det lungt . I fredes körde vi en runda till Center Syd för att handla present till Snutt sen skulle Robin shoppa kläder , på kvällen sat vi hemma och hade det mysigt framför tv :) Kollade Talang och lite film .
Igår följde jag med Snutt för att kolla på henne när hon spela serie premiär, tyvärr blev det förlust men bra spela dom . När jag kom hem blev det grillning på gården med Robin, Coffe och Sara första grillningen för iår och gott va det . På kvällen sat vi bara hemma hos oss och tog det lungt ..
Idag fyller min underbara Snutt 22 år :) Så ikväll ska vi hem dit och fira henne lite men först ska jag köra till pappa och umgås lite innan Skåndederbyt . Idag möter Malmö - Trelleborg och jag hoppas över allt att det kommer bli vinnst .. Vi har ju tre raka vinster och 0 insläppta mål på tre matcher .. 

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SNUTT PÅ DIN 22 års dag :) Jag Älskar Dig <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar dig!! <3<3

2009-04-25 @ 08:22:48
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0