Söndag & ny vecka väntar

Nu va helgen över och en veckas arbete väntar ,fast denna vecka är det bara 4 arbetsdagar .. Och jag hoppas så klart på lite mer jobb veckan efter . Bara att hålla tummarna ..

Helgen har varit väldigt lugn, i fredes umgicks jag  med Emelie vi gjorde inte för mycket men vi hade roligt . I går låg jag och solade på balkongen , fick färg :) sen vid halv tre åkte jag med Johannas mamma och Fille till Svalöv för att kolla på när Johanna spela . Tyvärr ingen vinst :( . På kvällen gick jag, Johanna och hennes mamma och käka pizza sen klippte dom klorna på hundarna sen körde jag och Snutt hem till henne och tog nån cider och hade det jätte mysigt . Idag har jag bara varit hemma , skönt att inte göra ett skit . Körde och handlade lite mat innan och så handlade jag matsäck till imorgon :) Sen lagade vi lite mat och kollade Rallybrudar , inte världens bästa film.

Nu har jag redan gåt och lagt mig i sängen för att kolla filmen som går på 4an .. Men kommer nog somna innan filmen är slut .

Hoppas ni alla har haft en trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0