Tisdag

God Morgon mina kära vänner !

Känner mig faktiskt ganska pigg , men har ju haft sovmorgon idag ju, börjar inte fören kl 9 och slutar 17.30 mindre kul .

igår hade vi utflyckt med barnen på jobb , vi gick till skogen så dom fick springa och leka sen fick dom äta sin matsäck så roligt dom tyckte det var och spännande , barnen jag jobabr med är mellan 1 och 3 år så vissa av barnen har ju aldrig varit ute på utflyckt med egen matsäck förr .. När vi gick tillbaka somnade alla barnen . Blev en riktigt lyckad utflyckt .

När jag kom hem igår från jobb blev det ett träningspass på gymmet , sen blev det soffan och tv.

Idag blir det som sagt jobb til halv  6 sen kanske en runda på Gymmet ..

Imorgon ska jag gå på matche och se på Malmö . Har faktiskt varit på alla hemma matchen hitentils :P haha  Är man MFF:are så är man ..

Nä nu ser jag att klockan har tickat iväg så nu ska jag göra mig klar innan jag ska köra till jobbet ..

Jag i mina nya brillor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0