Zzzzz ...

Jag är så trött , jag kommer snart somna . Har precis gåt in och lagt mig i sängen . Gustav är inte hemma ikväll, han är i Lund och träffar en kompis.

I veckan har jag jobbat :) Har fåt jobba över varje dag, skulle igentligen jobba 87,5 % men har fåt jobba 100 % och det tackar man inte nej till .. Har även fått hela nästa vecka med :) Så jag och E bestämde att på måndag ska vi ha en utflykt med barnen till skogen :) Dom ska få ha med egen matsäck och allt . Och alla föräldrar tycker att det skulle vara kul för barnen att komma iväg och få ha med sig sin egen matsäck :)

Snart är det helg och det blir ganska lugnt, på lördag blir det nog att träffa Snutt vi skulle hitta på något på kvällen :) Annars har jag inget planerat, och det är väldigt skönt.

Igår va vi och grillade hos Elle och Petter :) Jätte trevligt hade vi det :) Vi sat och spelade spel och snacka en massa..

Nu ska jag kolla vidare på tv lär nog somna snart ..

Godnatt mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0