13 Augusti

Nu har jag varit dålig igen, förlåt jag ska försöka bättra mig ..

Nu tänkte jag berätta lite om vad jag gjort den senaste veckan !

I helgen va jag hemma hos min mamma , körde Gustav till flyget i lördes morse och sen körde jag för att hämta min pappa :) För det va ju Match i Trelleborg. Och det går inte och beskriva hur underbart det va när Malmö slog Trelleborg med 2-0 . Efter matchen fick jag stressa hem till min syster för att hämta bilen sen lämna pappa . Va hemma i landskorna vid lite över 7 sen körde jag till Marie där vi skulle festa lite för att fira mig . Blev utgång i Helsingborg :) Hade en rolig kväll ..Söndagen bestod av soffa och tv ..

I måndes va dagen då min pappa skulle börja sin behandling. Jag gick upp vid 7 för att köra och hämta min pappa vid halv 9. Där är en massa vägarbeten på vägen så fick köra en halvtimme tidigare. Vid 9 tiden va vi på sjukhuset och min pappa fick sin första strålbehandling. På vägen hem började han må lite illa och fick ont i huvudet . Fick stanna vid vägkaten så han kunde få kräka . Väl hemma så fick han ta en illamående tablett men den fick dock inte stanna kvar i kroppen så länge det räckte han tog en tugga på sin macka så kom allt igen . Jag och mamma körde hem vid 12 tiden för jag tyckte min pappa skulle vila sig . Han hade fortsatt att kräka jätte mycket så dom fick ringa till sjukhuset så nu har han fåt börja på kortison igen . Men både tisdag och onsdag har han mått jätte bra på.

Det känndes så konstigt att se sin pappa må så dåligt som han gjorde i måndes . Jag började inse att min pappa är faktiskt sjuk . Har inte riktigt förstått det innan . Eller jag har väl inte riktigt velat ta in det .. Men jag vet att min pappa kommer fixa detta för han är stark och ger inte upp i första taget .. Han är en kämpe .. Jag älskar dig pappa ..

Varje kväll nu har jag umgåts med Marie och vi har kollat på film :) Igår va vi även inne och häslade på min Pappi :) idag ska vi snart köra till Komvix för att hämta ut våra Scheman, Ska bli så kul och se hur vår höst kommer se ut . Sen ska vi köra till Helsingborg för jag ska kolla min linser . Har testat ett par nya nu i en vecka ..

Nu måste jag gå ner och hämta upp min tävtt ..

Jag saknar min Älskling jätte mycket , det ska bli så skönt att få hem honom imorgon <3

Min pappa och styvmamma när dom gifte sig för några helger sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0