16 Augusti

Då va det söndag nu och sista dagen man va ledig, denna sommaren har gått så sjukt snabbt. Känns som om det var igår som man slutade jobba i Juni och man tänkte gud två hela månader ska man gå hemma . Känndes sjukt lång tid . Men nu sitter man här sista dagen innan skolan börjar . Känns faktiskt väldigt ovärkligt men väldigt intressant och roligt.

Denna helgen har bara sprungit förbi oss . Jag hämtade min Älskling i fredes på flygplatsen . Smarta Gustav hade sagt att flyget skulle komma in 11.30 så jag va där lite i halv satt där och väntade men ingen Gustav kom . När det gått en halv timme började jag bli smått irriterad, vid kvart över 12 så gick jag in i ankomsthallen och såg då att planet skulle landa 12.30 . Så jag sat i en timme på Ängelholms flygplats, inte så värst roligt fick sitta och kolla på alla som kom och skulle resa bort . Till slut kom Gustav och jag va glad över att se honom har ju saknat han. Vi körde och kollade i en golf outlet innan vi lämade Ängelholm. Tyvärr hittade Gustav inte den golfklubban han skulle ha . Körde sen vidare till Helsingborg för att kolla på nya bågar till mig. Jag hittade ett par jätte fina som jag beställde sen beställde jag även ett par solglasögon med min styrka i :) Så om 2 veckor har jag mina nya glasögon.  På kvällen gick jag och Älsklingen ut och åt på Tycho rikigt gott va det .

I går körde Gustav och jag och hälsade på min Pappa och Monica :) Jag blir så glad varje gång jag ser min pappa och ser att han mår bra , jag hoppas bara att detta fortsätter såhär . På kvällen blev det lite fest hemma hos Marie . Min Johanna har äntligen kommit till Skåne igen :) Jag har saknat henne som tusan . Blev en jätte trevlig kväll gick hem till Lasse och grabbarna vid halv 11 tiden . Alla grabbar va lagom fulla .

Idag mår jag bra men är jätte trött . Har plockat undan lite här hemma ska fortsätta lite till om en stund . Sen blir det Pizza och en film, min lilla Älskling mår inte så bra idag . Haha .

Hoppas ni har haft en bra helg ..
Jag Älskar Dig Gustav Hansen

Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda

hejhej

trilla in här, o tyckte ja läste nån gång att du jobbat/jobbar på solstenen..gör du det fortfarande?

//Anna

2009-08-17 @ 21:02:07
URL: http://underbaralivet.blogg.se/
Postat av: Anna o Amanda

hejhej

trilla in här, o tyckte ja läste nån gång att du jobbat/jobbar på solstenen..gör du det fortfarande?

//Anna

2009-08-17 @ 21:02:34
URL: http://underbaralivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0