18 Augusti

Nu har man lagt latheten bakom sig och allvaret har nu börjat !

Skolan igår gick jätte bra , gjorde inte allt för mycket förutom upprop och dom två lektionena vi hade gick dom bara igenom vad vi kommer göra i höst. Beställde mina böcker igår så nu är man fattig. 2000 kr på böckerna, det är rena rånet . Men nu har jag ialla fall snart alla böcker . Ska snart gå till skolan för 2 timmar Historia. En helt okej dag när man har sovmorgon till 12.15.

Annars idag händer det nog inte allt för mycket . Kanske ska träffa Johanna sen annars blir det att ta det lugnt här hemma . Väntar på ett samtal från min pappa om hur hans provsvar gick . Hoppas hoppas på att dom va bra ..

Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda

okok....jo jag undrar för att jag ska skola in min dotter på den avdelningen den 19 oktober...o man e ju lite nyfiken på hur det är där=)...du vet väl hur mammor e...hhaha

2009-08-18 @ 20:35:40
URL: http://underbaralivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0