20 Augusti

Nu har jag tagit paus i pluggandet, min mamma ringde så har pratat med henne lite :)

Väntar på att Gustav ska komma hem från golfbanan jag är jätte hungrig och han måste handla ris med sig hem . Snart är det helg och det ska bli skönt men kommer få plugga lite har en sak i Historian som ska vara klart tills på tisdag och matten till onsdag . Här kör dom igång oss direkt . Känns fortfarande jätte bra att vara igång med skolan. Känns skönt att ha den motivationen som jag har nu.

Nu till helgen har vi inte mycket planerat. Har lite löst snack om att kanske ha spel kväll imorgon . Sen på lördag kommer min älskade mamma upp :) Hon ska ha med sig lite saker som är mina som jag lämnade kvar i huset när jag flyttade upp till Landskona. Nu har dom tömt hela huset och mamma har flyttat hem till min moster. Känns konstigt att veta att man aldrig ska åka tillbaka till huset . Jag som älskade det huset. Men min mamma kommer hitta en underbar lägenhet som hon kommer att trivas i :)

Jag blev väldigt chockad innan när jag kollade mitt konto och såg att jag redan hade fått pengar från csn . Skickade in min studieförsäkran i måndes och pengarna kom in igår. Har hört från olika håll att csn brukar ta tid på sig så jag hade väntat mig att få  mina pengar nästa vecka nån gång .. Så jag blev väldigt glad. Jag är inte fattig längre, har ialla fall mer än 2 kr på mitt konto.. Fast en del av dom pengarna ska in på sparkontot .

Nä nu får jag ta tag i Flodkulturerna och sen är det Samhällen som gäller !

Kommentarer
Postat av: Anonym

okok..nej vi har inte varit där och hälsat på , tänkte ta tag i det snart! varför bytte dem personal då?

2009-08-20 @ 20:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0