30 Augusti

Nu va det ett tag sen sist igen , men har inte haft så mycket tid att skriva . Har en del att göra när det gäller skolan. Mycket plugg just nu känner jag att jag inte riktigt hinner med , har ett prov om en vecka i historia om antiken och vi har haft två lektioner i det . Känns lite sådär men jag ska fixa det. Lite jobbigt att läsa en 100 kurs på bara en termin. Men annars går skolan jätte bra och jag tycker fortfarande att det är roligt :)

Denna helgen har gått hur fort som helst. I fredes va det Palmfestivalen i Trelleborg. Pappa och Monica bjöd på middag på istanbul mamma och syster cicci va oxå med , en tradition som vi har. Sen gick vi och kollade runt i alla stånden jag hittade mig ett fint skärp. När vi va klara så körde jag och Älsklingen till Jessica och Martin där vi började dricka lite blev även singstar för oss flickor, pojkarna flydde lägenheten snabbt ;) "undra varför ? " haha . Blev en runda ner till öltältet där vi dansade. Tack för en rolig kväll.

Igår va det kräftskiva hos Elle och Petter. Äter dock inte kräfter så för min del blev det sallad,räkor,paj och vitlöksbröd :) Hade en riktigt trevlig och rolig kväll. Tack gumman för en trevlig kväll. Du hade fixat allt jätte bra :)

Idag vaknade man inte alls bakis :) Riktigt skönt tog det lugnt igår. Har inte gjort allt för mycket idag. Jag och Älsklingen körde en runda till Media markt i Lund. Skulle kolla på nya ps3 slim som släpps på tisdag som Gustav va lite intresserad av . Men sen kollade vi på hemmabio system. Dom hade det vi har kollat på många gånger tyvärr va priset lite högt men dom hade inga inne så om vi ville fick vi köpa visningsexet för 1000 kr billigare, och det kunde inte min älskling säga nej till . Så nu har vi ett sjukt fint hemmabio system. Älsklingen håller på att sätta ihopa det nu. Fick även kört in på hemmakväll för att kolla blueray filmer så köpte en och hyrde 3 :)

Nu blir det att läsa lite samhäll innan älsklingen och jag ska kolla på film. Sen blir det sängen ska upp tidigt imorgon. Och imorgon är det äntligen Malmö FF - HIF :) Längtar som tusan.

Ha en bra söndags kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0