6 Augusti och min dag :)

Nu är snart min födelsedag slut !

Jag har haft en väldigt bra dag . Har fått träffa båda mina föräldrar, nu är vi hemma hos mamma och kommer stanna här tills på lördag . Jessica kom hit innan och vi körde och handlade världens godaste smörgåstårta som jag,mamma,Gustav och Jessica smaskade i oss :)  Sen körde vi ut en runda till Satu och Anders :) Jätte roligt att få träffa dom igen det var alledes för länge sen sist. Har fått väldigt fina födelsedags presenter , Tack för alla gratulationer som jag fått idag.

Denna vecka har bara sprungit förbi, har haft och göra varje dag . I måndes så gick flyttlaset för Marie till Landskorna :) På kvällen sov jag hos hennes så vi fick nästan hela lägenheten upp packad . I tisdes körde vi och hämta Elle för att köra till Ikea , Marie skulle handla en massa till lägenheten . Själv kom jag hem med ett glas " Ja ni läste rätt" jag chockade mig själv. Brukar alltid komma där ifrån med en massa . Gick in på väla en runda och hittade ett par byxer för bara 100 kr och en liten försenad 2 års present till Gustav. Körde även och hämtade ut mina linser som kommit. Är tyvärr inte helt nöjd med dom så får prata med dom på onsdag när jag ska dit för att kolla hur det har gått med dom ..
I går sov jag länge :) sen körde jag och hämtade Marie för att köra till Jysk och ÖB en runda . Blev även en runda till stan så jag kunde inhandla sista skolsakerna och lite smink och ett skärp. På kvällen blev det en film .

Nu är vi i Trelleborg och umgås med min Mamma :) På lördag åker Gustav till Uppsala för att hjälpa till att töma hans mormors lägenhet sen åker han till Östersund och stannar där tills på fredag . Och på lördag är äntligen den efterlängtade Matchen TFF-MFF :)

På måndag börjar min pappas behandling :( Tyvärr fick vi reda på idag att min pappa kommer tappa allt hår och kommer aldrig få tillbaka det igen . Som tur det så tappar han inte ögonbrynen eller Mustachen . Kommer kännas konstigt att se min pappa utan hår .. Jag hoppas över allt att han svarar bra på behandlingen och att han kommer må bra under tiden . Jag är rädd ..

Nu ska jag gå och umgås med min Mamma och min Sambo innan sängen kallar ..

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Var inte rädd. Det kommer gå bra. Han kommer svara på det och allt kommer bli bra!!!

2009-08-07 @ 09:53:19
URL: http://aseaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0