Söndag 2 Augusti !

Detta är en tidig morgon , jag gillar inte alls att gå upp halv sju. Vid 8 tiden kommer Eva och Henrik och hämtar oss vi ska åka till Köpenhamn för att gå på Henriks sonsdotters dop.

Igår kom vi hem från Mamma va har haft 3 bra dagar i Trelleborg , Har blivit lite shopping.  Vi fick ett litet fnatt och körde till onoff på svågertorp för att kolla på en skrivare och vi hittade en som vi gillade :) Där va både kopiator,scaner och fotoskrivare. Vi blev nöjda med köpet och nu är vi ännu mer förberäda på skolan som sakta men säkert närmar sig,  Jag har även hittat mig ett par nya Jeans och skor på rean . Sen har vi gått på Gislövs Marknad . Där blev det lite saker men mest ätbart.

Igår hade Gustav och jag 2 år :) Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går . Du är min kärlek <3

Vi gjorde inget specielt igår vi hade bokat bort på tycho i stan men sen ringde Henrik och han stod och gjorde rådjurstek och vi kunde ju inte bara säga nej till det . Men det blir tycho idag eller i veckan istället. Så vi va på middag hos svärföräldrarna sen fick jag ett fnatt och städa och Gustav installerade skrivaren. Sen blev det lite mys i soffan.

Nu ser jag att klockan har sprungit iväg, så jag får nog hoppa in i duchen nu och göra mig iodning för dopet ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0