1 December

1 December och det betyder att jag och min Älskling har 2 år och 4 månader :)

Nu är vi redan inne i December månad :) Och jag älskar denna månaden. Det är så mycket som händer. Jag går på jullov så äntligen tre veckors vila från plugg. Alla mysiga hemma kvällar med tända ljus och alla fina tomtar och resten av julsakerna. Julklapps handlande :) Sen kommer min älskade bror och Lyndy hem och stannar hos oss från den 22 till den 27 December. Lille jul ska vi fira hos min pappa och julafton ska vi ha här hemma :) Min syster ska komma och hälsa på :) Nyår som Marie ska ha :) Sen åker vi antagligen upp till Östersund och åker skidor efter nyår :) + en massa mys med vännerna och familjen <3

Börjar må bättre nu, nu får ialla fall vätskan och maten stanna i min mage. Kroppen känns fortfarande lite slö och jag orkar inte göra allt för mycket . Men det blir nog snart bättre det med.. Jag är glad så länge jag slipper springa på toa och kräka hela tiden.

Nu ska vi snart äta god gulasch soppa till middag som min älskling står och lagar nu.. Och det ska bli så gott ..
Sen ska jag sätta mig med min samhäll har prov på fredag !

Hoppas ni har en bra 1 December :)

Julen för 2 års sen :) Mina två älskade syskon och jag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0