17 December

Det är så vitt och fint här utanför vårt fönster , känns lite som julkänslan börjar komma nu, och ännu mer snö har dom lovat ..

Hade en väldigt nervös mamma som ringde mig precis och ville inte att jag skulle ut och köra idag , men det måste jag , ska hämta Elle vid halv elva sen ska vi köra till Malmö för att handla lite julklappar sen vid halv 3 ska jag köra till min syster för att klippa & slinga mitt hår , äntligen säger jag . Jag hatar mitt hår just nu .

I tisdes körde jag och min älskling till Center Syd för att handla lite julklappar, vi fick handlat ganska många och ett Super Mario till mitt Wii . På kvällen körde vi hem till min Snutt, vi blev bjudna på krov stroganoff, mycket gott. Sen sat vi och snacka en massa och spelade Wii .

Igår gick jag på jullov, helt underbart att jag inte ska tillbaka dit fören den 11 Januari. När jag slutat vid 9 så körde jag och handla lite bullar sen körde jag ut till Elle. Vi åt god frukost kollade på Mysteriet på Greveholm och hade det mysigt med brasan tänd och snön som föll ner.

Nu måste jag göra mig iordning, måste snart köra lär ju ta sin lilla tid innan jag har kommit fram till Elle.


Kommentarer
Postat av: Marie

Du menar väll 11 januari hihi annars är de väldigt lång tid innan du börjar igen hihi

2009-12-17 @ 16:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0