18 December

Har nu varit väldigt duktig och storstädat hela lägenheten. Så nu tänkte jag faktiskt bara sitta ner och ta det väldigt lugnt en stund innan jag ska hoppa in i duchen. I kväll blir det lite party här hemma .

Vi kom iväg till Malmö efter många om och men igår, jag gick ner vid 10 tiden och skulle skrapa rutorna men när jag ska öppna dörren till bilen så går det inte att låsa upp, det jävla låset hade frusit fast. Så jag fick ringa Gustav så han fick komma ner och hjälpa mig. Passagerar dörren fick vi upp så vi kom in i bilen men förardören gick fan inte att låsa upp. Vi stod i 45 min och försökte, testa med allt men det gick inte. Så Gustav fick köra och hämta Elle, jag vägrar köra om inte förar dörren går att öppna. När vi kom ut till Elle så gick äntligen dörren att öppna. Jävla skit bil som inte klarar en vinter med lite minusgrader. Det tog över 1 timme att köra från Landskrona till Jägersro i Malmö men till Malmö kom vi och frukost på Mcdonals fick jag och kolla lite i affärerna på Jägersro innan vi körde till min syster och mitt hår blev fixat , Äntligen ! Sen blev det en runda till Ikea för att inhandla en julklapp sen till biltema för att handla julgranskulor då ikea inte hade ett skit. När vi lämnat Elle körde vi ner till pakeringen här vid idrottsplatsen så Gustav och Thrana fick leka av sig lite med bilarna. Kvällen blev lugn här hemma, Thrana och Paulina kom på besök så vi spelade lite Wii och käkade popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0