20 December

Då va snart denna helgen med över , men det gör inget för idag är det Söndag och bara två dagar till min bror och Lyndy kommer till oss.

Idag hoppas jag på att vi ska handla vår julgran, annars ska vi bara ta det lugnt. Åka ut till Gustavs mamma och Henrik och äta middag. Måste även slå in alla julklappar.

I fredes va det lite fest här hemma, riktigt roligt hade vi. Spelade lite Wii och lite kortspel och bara skrattade och snacka en massa. Tack alla för en underbar fredagskväll !

Igår körde Gustav, Jag, Fille och Snutt till Lund för att handla lite julklappar. Vi hittade alla julklappar till julklappsspelet, när vi skulle in på Nova Lund va där så sjukt mycket folk långa köer bara för att komma in på pakeringen så vi körde till Center Syd i stället. När vi kom hem vid 4 la jag mig på soffan och vila lite innan vi skulle köra ut till Gustavs föräldrar för att äta god middag. Kvällen blev film och mys i soffan.

Massa Kärlek till min Snutt <3
Tävling, Dricka upp en öl snabbast.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Mycket kärlek till min snutt!

Vill ha litta bilder av dej (A) =)

Tack för en mysig helg=)

älskar dig! <3

2009-12-21 @ 14:07:09
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0