21 December

Har precis tagit en varm och skön dusch, sitter nu i soffan med min älskling och vi ska snart se Sunes Jul som vi köpte idag .

Idag har vi varit igång nästan hela dagen, jag som hade planerat att bara ta det väldigt lugnt, men vem kan göra det precis innan jul? Jenny kom imorse vid 10 för att Gustav skulle hjälpa henne med matten innan hon skulle ha sitt prov vid halv 1 , när gusten hjälpte Jenny satt jag bara och slappa framför tv. Vid 2 tiden körde vi hem Jenny sen körde vi till Maxi i Lödde för att inhandla all julmat, fick handlat nästan allt och efter många om och män hittade vi äntligen glitter till granen och en stjärna.

När vi kom hem började älsklingen att sätta upp vår julgran och sen började vi städa lite. Vid 6 tiden körde vi ut till Eva och Henrik för att äta lite middag, fick väldigt god fisk och potatismos. När vi kom hem igen så började jag klä granen och Gustav fortsatte med städningen. Även alla julklappar blev inslagna.

Imorgon kommer äntligen min Bror och Lyndy hem, vi ska hämta dom vid 9 på kastrup sen ska vi köra in i Köpenhamn och gå där lite. Kommer bli så mysigt. Ska bli så underbart att få ha dom hemma några dagar. Saknaden är väldigt stor då vi bara träffas en gång om året under några dagar till jul.

Vår fina Julgran :)



Kommentarer
Postat av: Elle

Naw det var en lillen en till gran =) Söt

2009-12-22 @ 15:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0