7 December

Då va denna måndagen snart slut och jag har mest tillängnat denna dagen åt att plugga. Skolan kl 8 imorse till kl halv 12 , körde sen ner i stan med Marie och uträtta några ärenden sen hem åt lite och läste lite historia , tillbaka till skolan halv 3 sen hem igen en kvart efter. Fick reda på vår uppgift vi ska hålla på med nu som sista timmarna på samhällen. Fick dock inte reda på vårt provresultat från samhällsprovet vi gjorde i fredes, jag som hade sett fram emot att få reda på vad jag fick. Sen hem och började plugga på historian som jag sitter och pluggar på nu . Mina ögon börjar bli väldigt trötta så blir snart sängen. Tur jag har sovmorgon imorgon..

En sak som gör mig väldigt glad just nu är att detta är sista kvällen denna termin som jag behöver sitta och plugga till något prov och ännu mer glad blir jag av att tänka på att efter provet imorgon är det inte mer historie plugg iheller .. Ohhhh så glad jag blev nu :)

Biljetterna är nu beställda och vi kommer åka upp till Stockholm dagen efter nyår och hälsa på Gustavs pappa och lillasyster sen tisdagen den 5 Januari åker vi vidare upp till Östersund för att hälsa på Gustavs mamma, Henrik och systern med familj. Och självklart åka skidor :) Kommer åka hem den 10 Januari.

Detta jullov kommer bli perfekt :)

Nä nu ska jag läsa lite så jag kan få gå och sova någongång ..

Godnatt
Här är jag förra året i åre, längtar tills vi ska dit igen när vi är uppe i Östersund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0