Andra Advent !

Då va det söndag och Andra advent :)

Veckorna bara springer förbi tycker jag , nu är det bara två veckor kvar till denna terminen är slut. På onsdag kväll är allt jobbigt med skolan slut. Alla prov är över och betygen ska sättas, och det känns så skönt.

Helgen har varit lugn och skön. I fredes va Tharna och Paulina här vi käkade Planka , kollade idol och spela spel :) Nu ska Erik vinna :) Igår pluggade jag på dagen sen kom Elle och Emmy och hälsade på :) Dom väntade på att Petter skulle sluta jobba. Tycker det är helt underbart att vi har börjat träffats mer igen hjärtat :) Sen igår kväll kom Robin så käka vi middag och kollade "Flickan som lekte med elden" sen åkte vi hem till Snutt där Fille och Dennis va . Snacka lite och dom andra drack. Följde med Snutt,Fille och Dennis ner i stan. Blev en runda på krogen sen skulle dom vidare till Tages och jag körde hem . Underbart att få träffa Snutt , har saknat dig massor.

Nu sitter jag här och ska nu ta tag i min historie bok och börja plugga på Första världskriget,Andra världskriget och Kalla kriget.

Ha en underbar Andra Advent !

Kommentarer
Postat av: Elle

Älskar dig!

2009-12-07 @ 09:04:52
URL: http://aseaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Japp Dennis;)

saknat dig oxå!! måste bli ändring.. !!!

älskar dig! <3

2009-12-08 @ 23:05:40
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0