Hejdå 2009 , Hej 2010 !

Sista dagen på 2009, jag kommer inte kunna blicka tillbaka med glädje på år 2009. År 2009 fick Min Kusin fick reda på att hon hade lugncancer, Gustavs mormor lämnade oss hastigt, Vi fick ett chock besked om att min pappa hade hjärntumör, min mamma åker in akut för blindtarmen och fick akutopereras, 1 dag senare och hon hade inte funits hos oss mer.

Har även fina minnen från 2009 med min underbara vänner,familj och kärleken. Jag har blivit starkare som person har fått bevisat att jag kan klara mer än vad jag tror. Min familj är stark och mina föräldrar ger inte upp i första taget. Jag har börjat skolan och jag gick på jullov med huvudet högt, jag kan :)

Jag vill tacka mina vänner och min kärlek som har stöttat mig under detta jobbiga år, ni är guld värda. Jag älskar er och jag hade inte klarat mig en minut utan er. Ni har verkligen ställt upp för mig och funnits där för mig när det har varit som jobbigast. Ni är det bästa och jag älskar er Högt, hade inte varit den jag är idag utan er <3

Och till min underbara familj , ÄLSKAR ER <3

Det nya året ska firas in med mina underbara vänner och min kärlek. Vid 12 slaget ska jag skåla in det nya året och önska att år 2010 ska ge oss mycket glädje och kärlek och inga fler hemska besked. 2010 kommer bli ett bra år !

GOTT NYTT ÅR !

Jag och min kärlek nyår 07



Jag och min kärlek nyår 08



Kommentarer
Postat av: Elle

Gott nytt år gumman!!

2009-12-31 @ 17:00:57
Postat av: Johanna

Älskar dig snutt!! <3

2010-01-01 @ 10:51:37
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0