Juldagen

Nu va julen över för denna gången !

Har precis ättit en god frukost med familjen, och nu ska vi snart köra till Trelleborg för att umgås med kusinerna.

Lillejul fira vi hos min pappa med god mat, julklappar och julklappsspel. En jätte trevlig och mysig lillejul.
Julafton hade vi här hemma, Kalle Anka, god mat och julklappar, och en massa mys med bara familjen. Spelade Tp och jag vann. Det är så mysig att ha familjen här , inte ofta vi är samlade och imorgon kommer Maria och då är hela familjen samlad, och imorgon blir det julklappsspel här hemma.

Jag blev jätte nöjd med alla fina julklappar jag har fått :) Tack Alla !

Nä nu ska vi bege oss mot Trelleborg . Ha en bra Juldag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0