Lille Jul

Dagen innan julafton och ikväll ska vi hem och fira jul hos min älskade pappa och Monica.

Sitter här hemma med min bror och Lyndy och väntar på att min älskade ska komma hem så vi kan börja laga dom där ca 3kg köttbullarna och skinkan.

Hade en väldigt trevlig dag igår, vid 9 hämtade vi min bror och Lyndy på kastrup sen körde vi in i Köpenhamn och gick runder där och käkade lunch. När vi va på väg hem körde vi in en runda på Center syd och handla dom sista julklapparna och handlade middag för kvällen. Det blev Taco, sen körde vi och hyrde film, så en myskväll hade vi.

Jag är så glad att dom kommer till oss nu, och imorgon kommer min älskade mamma. Detta kommer bli en undarbar jul. Och på lördag kommer Syster Maria till oss och stannar till söndag.  :D

Ha en underbar Lillejul mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0