Nitendo Wii

Har hänt lite sen jag skrev för en vecka sen, skolan börjar leda mot sitt slut för denna terminen. Proven är över och vi får betyg för kurserna som jag läser på en termin. Jag är väldigt nöjd. Jullovet börjar på torsdag men går max två timmar om dagen tills dess, så jag klagar verkligen inte. Det är väldigt skönt att få koppla av lite från skolan nu..

I torsdes träffade jag min älskade Snutt och Josse :) Vi kollade på Hanbollen hemma hos deras gammelmormor sen åkte vi ut en runda till Jysk och Öb och sen hem till Josse , hade ju inte sett hennes lägenhet sen blev det makaroner och massa skratt och prat :) Har saknat att umgås med min Snutt.

I fredes åkte jag och Elle till Väla för att shoppa lite julklappar, blev kanske inte så många in köpta men jag vet ialla fall vad jag ska köpa .. :) En runda in på systemet och coop innan vi körde hem för att kolla på Idol och äta pizza här hemma :) Idol slutade precis som jag ville , ERIK tog hem allt :) Har sagt det från början han är så grym, sitter faktiskt just nu och lyssnar på honom :)

I lördes bakade jag med Elle , vi bakade Lussekatter,Mintkyssar och Conflakes med choklad. Mycket gott blev det och 42 lussebullar blev det så nu är frysen full . På kvällen gick jag och Älsklingen hem till Thrana och Paulina och spelade lite Wii .

Igår körde Jag,Älsklingen,Thrana och Paulina till Media Market i Malmö för att kolla lite och med hem fick en extern hårdisk och ett svart Nitendo Wii förlja med. Wii:et fick jag av min älskling :) Sen blev det en runda till Nova Lund för att kolla lite och Äta. Kvällen blev lugn i soffan med min älskling.

Snart ska vi köra och hämta mitt betyg i naturkunskap sen ska vi handla lite mat ..

Kommentarer
Postat av: Elle

Det var faktiskt Calle som skulle vinna! =)

2009-12-14 @ 19:43:06
URL: http://aseaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0