Sista onsdagen 2009 !

Har haft underbara mellandagar med min familj. I lördes hämtade jag min syster på förmiddagen innan vi skulle till Center Syd för att shoppa, Jag,mamma,Lyndy och Maria åkte till centan för shoppning. Och vi alla hittade en hel del på rean, med mig hem fick jag 1 par Jeans, 1 par jeansleggings , 1 linne , 1 tröja, 1 skjorta väldigt nöjd med mina köp är jag. På kvällen lagade vi taco paj och spelade julklappspsel, detta var den bästa kvällen på väldigt länge. Vi hade så roligt tsm. Kommer bilder så låter dom tala för sig själv :) Spelade även Wii och åt gottis.

På söndagen åkte alla hem , väldigt tomt blev här. Saknar dom väldigt mycket. Dagarna går för fort när dom är här. På kvällen åkte jag hem till Jenny och hade myskväll.
Måndagen blev en hel dag med Jenny och shoppning, med mig hem fick jag en klämma och leggings till nyår. Kvällen åkte jag och Älsklingen hem till Johanna och Fille där även Josse var. Vi åt god mat , bytade julklappar och spelade Wii. Tack för julklappen blev väldigt nöjd, och tack för en väldigt trevlig kväll.
Igår körde jag med Marie till Lödde för att handla inför nyår , allt blev inhandlat. Kvällen blev film mys här hemma med Marie.

Idag har vi börjat städa ut julen är hemma, jultomtarna är nerpackade för detta året och granen ska oxå ut. Vi åker på fredag och är borta i 10 dagar och jag vill komma hem till ett rent och fint hem utan tomtar. Vi ska snart köra och handla på systemet inför nyår sen handla något gott att äta har inte fått frukost ännu. Håller även på att tvätta här hemma. Har även gjort mitt samhällsarbete idag, så nu va det med klart :)

Jag och min kärlek Julafton !

Hela älskade familjen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0