25 Februari

Sitter här och kollar runder lite på olika folkhögskolor och komvux . Har ju bestämt mig att jag ska läsa upp mina betyg till hösten, men komvux har ju många kurser på distans och det funkar inte riktigt för mig som inte har själv diceplin .. Så nu sitter jag och kollar lite på om Folkhögskola hade kunat vara någonting för mig .. Har kollat på en Folkhögskoal i Eslöv och en i Svalöv, finns en i Helsingborg men vad jag läst på hemsidan så måste man läsa Svenska B fast man redan har betyg i den kursen och det är inget för mig, vill inte läsa om en kurs som jag har betyg i och som jag kämpade med i nästan 2 år ..  Så nu har man lite beslutsångest .. Jag vill ju läsa Komvux varför ska dom ha massa kurser på distans ? !

Nog pratat om det tråkiga .  Det gick föresten jätte bra hos bovärden igår . Nu ska vi bara bestämma vilka tapeter vi ska ha :) Sen ska jag nog oxå beställa så dom kommer och slipar vårt vardagsrumsgolv och om det var för gammalt för att slipa så lägger dom in helt nytt till oss och vi betalar bara slipningen :) Vi tar ju allt från vår fond som vi har så vi själv betalar inget ..

Nä nu ska jag kolla lite vad biljetter till Stockholm kostar över påsken ...

Är en sak till som är väldigt iriterande idag och det är att dom har stängt av vårt vatten !! Riktigt drygt .. Kan fan inte ens spola på toaletten och det är fan Äkligt !! ...

Återkommer kanske senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0