Onsdag

Gårdagen blev inte som jag trodde , vid 11 tiden ringde min chef och fråga om jag kunde komma in och jobba nån timme på skolvillorna , visst kunde jag det . Hade aldrig varit där innan har bara varit på förskolan . Men det gick bra på skolvillorna är det bara 6 och 7 Åringar . Johanna va min räddare i nöden igen , hon körde mig både dit och hem ioch med min kära sambo har bilen .. Tack Snutt vad skulle jag gjort utan dig? <3

Idag blev jag väckt av telefonen men inte av jobb som jag först trode utan av min kära svärmor , dom hade ringt henne från Malmö för vår bil står utanför ett garage "smart älskling" så hon skulle höra om Gustav va på jobb och om han hade bilen så jag fick ringa honom för flyttade han inte bilen snabbt så skulle dom komma och bärga bort den ... Hoppas fan inte vi har fåt böter för hur jävla smart får man bli och pakera utanför ett garage ? ! Vad han tänkte med imorse det undrar jag ..

Det bara snöar och snöar ute !! Jag vill inte ha mer snö nu jag vill ha vår ! Och dom har sagt att det ska snöa hela dagen .

Får bjuda på en snö bild nu när det är massa snö ute ! Här är jag på skidor i Åre :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha! Smarte Gustav :D

2009-02-12 @ 01:37:17
URL: http://fakkjoo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ingen fara snutt! Gör allt för dig!! Älsk<3

2009-02-12 @ 17:04:34
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var inte igår:P älskar dig iaf:)

2009-02-17 @ 22:09:54
Postat av: cecilia

det vara bara jag. skriver igen så du vet att de är jag. det var inte igår. Älskar dig iaf gumms. puss

2009-02-17 @ 22:11:11
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0