Tisdag

Godmorgon
Känns konstigt att sitta hemma och inte veta vad man ska göra under dagen . Har ju vant mig vid att jobba nu , men får hoppas att det inte är så många dagar i streck som jag kommer vara hemma..  Men idag tänkte jag att jag ska ta tag i städningen sen får vi se vad mer som händer.

Helgen bara sprang iväg . I fredes tog jag och Gustav bara det lungt vi laga lite taco och låg i soffan och kolla lite tv . Älsklingen skulle ju upp och jobba på lördagen så vi gick och la oss vid halv elva tiden .. Vaknade när han skulle åka till jobb och kunde inte somna om låg i sängen hela dagen och kollade tv vid tre tiden hoppade jag in i duchen fixa till mig sen körde jag till Malmö hämtade Älskling på jobb sen hem till pappa vid sju tiden skulle vi vara hemma hos min "syster" som fyllt 30 år :) Riktig rolig kväll .. Sov hemma hos pappa för Gustav skulle jobba på söndagen med .. Så vi gick upp i vid 9 käkade frukost sen körde pappa Gustav till jobbet och jag la mig på madrassen och degade där .. På kvällen bjöd pappa och Monica på middag :) sen vid sju körde vi hem igen ..

Nu är mit Te vatten klart så nu tänkte jag fixa lite frukost sen se om där är något bra på tv .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0