Torsdag .

Godmorgon Godmorgon ..

Tänkte slänga in ett inlägg här innan jag ska bege mig till jobb , idag har jag haft lite sovmorgon börjar inte fören 9 men slutar dock inte fören halv 6 ... Idag har man fåt ta på sig varma kläder , det har ju kommit hur mycket snö som helst inatt och vi ska ha ute dag med barnen idag så det blir pulka åkande, lek i snön och varm choklad drickande  :)

Annars nu i dagarna har jag inte gjort så mycket .. Mest jobbat och tagit det lungt hemma ... Men igår blev ingen lung morgon jag vaknar av att Gustavs jobbarkompis ringer han som brukar hämta honom jag frågar Gustav vad klockan är får en konstig känsla i magen att klockan är för mycket , jovisst hade jag rätt han bara klockan är tio över sju jag for upp som ett skott fan jag började ju 7 ringde jobb dirket och va där på cirus 20 min .. Hade ju dock inte vaknat när jag kom till jobb .. haha .. Brukar fan aldrig försova mig detta var första gången sen jag gick i gymnasiet ..  Sen blev det lite kaos på jobb på eftermiddagen två va sjuka så jag och en annan stog med 18 barn själva.. Snacka om att man va trött när man sluta .. När jag hade komit hem och landat lite så körde jag hem till Johanna så vi snacka en massa kolla tv myste med Sigge och körde och handla onyttigt .. Tack för en mysigkväll snutt ... När jag kom hem vid 9 hade Gustav fortfarande inte kommit hem ..  Mycket på jobb nu och något hade gått fel .. Han kom hem vid 11 kanske jag sov ialla fall ..  Men det är bra med pengar ..


Nä nu ser jag att klockan har sprungit iväg och jag måste köra ..

Ha en bra Torsdag i Snön .. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv snutt för en mysig kväll:) <3<3

2009-02-06 @ 14:17:34
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0