1 år och 6 Månader :)

Idag har Gustav och jag 1 år och 6 Månader tillsammans :) Tiden bara springer iväg.. Jag är så lycklig med honom . Jag har hittat mannen i mitt liv :) Gustav Hansen , Jag Älskar Dig , Idag , imorgon , Föralltid .<3


Idag har jag legat i sängen hela dagen , har väl måt lite som man förtjänar idag .. Men huvudvärken ville inte riktigt släppa den blev bara värre och värre ju mer klockan blev .. :(  Men som tur det så har jag ju min bästa snutt som hade en huvudvärkstablett hemma , så nu känns det bättre ..

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänk , jag hade planerat en lugn helg men i fredes blev det ju lite dricka och sen hem till Perre en stund sen ner i stan för att kolla Adam när han spelade . Igår låg jag hemma hela dagen vid 5 tiden skulle jag bara bort till Emelie en snabb runda och lämna ett papper .. Men det slutade med att jag körde hem fixa till mig sen hem till henne igen och började förfesta , kvällen slutade i Hbg på tivoli . Kvällen blev riktigt lyckad . :)

Min älskade pappa har äntligen blivit opererad :) Så nu är han hemma igen . Operationen hade gåt jätte bra .Och han mår bra :)  Och imorgon opereras min älskade kusin :( mina tankar kommer finnas hos henne hela dagen .. Jag hoppas att allt går som det ska . Men hon är stark och kommer klara detta ..

Nu har min älskling komit hem :) Han har jobbat hela dagen .. Så nu ska vi snart äta lite onyttigt sen ska vi bara mysa :)

Du är allt jag har och allt jag ber om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0