4 Januari

Tänkte börja med att säga Gott Nytt år ! 

Va ett tag sen jag skrev ... Har hänt lite sen sist ialla fall ..

Vi har kommit hem till Landskrona igen :) Har varit hos min syster och fixat mitt hår och även shoppat lite . Har firat nyår hemma hos Robin , Haft tjejkväll ..

Och nu är snart ledigheten slut , Ialla fall för min älskling :( . Själv ska jag bara jobba på onsdag sen hoppas jag på att man får nåt posetivt besked ..

I Fredes hade jag tjejkväll här hemma , Riktigt roligt hade vi :) Åt taco och sjöng singstar sen blev det utgång i stan . Tack flickor för en underbar kväll , Måste göras om snart igen :) Älskar er

Jag på Nyår


Jag och min Kärlek <3



Jag Älskar er <3


Här va lite bilder från nyår , Kommer lägga in alla på Bildagboken ( Hardtocatch ) .

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jätte.fin.klänning=)Är.den.ifrån.Mq?=)<3

2009-01-07 @ 00:27:10
URL: http://zand3r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0