Fredag :)

Vaknade imorse av att Gustav skicka sms , det snöar ute ! Neeej tänkte jag men när jag kom upp hade det som tur det inte komit så mycket snö så det blev inte jobbigt att köra till jobb och behövde inte skrapa rutorna :) Men kallt som in i va det .. Trodde det skulle komma mycket mer snö under dagen men kom faktiskt inget alls, skönt ...

Men nu blåser det sjukt mycket ute , våra fönster och balkongdörr skakar imellan åt , så vinden är nog rätt stark därute ..

Slutade jobba vid 16 tiden fick gå lite tidigare hade bara två barn kvar .. När jag kom hem tog jag  mig en pan pizza sen körde jag till Konsum för att handla lite god saker till ikväll .. Blev Ostbågar,Choklad och Coca Cola :) Så nu är jag redo för Lets Dance som snart börjar .. :) Har en ensam hemmakväll idag , Älsklingen är ute och äter med jobb och bowlar så ska hämta han på stationen sen när han landar i Landskrona, hoppas bara inte det blir jätte sent för jag är väldigt trött .. Somnade en liten stund innan men inte blev det bättre ..

Igår när jag hade slutat körde jag hem till Johanna , Satt och snacka lite innan hon skulle träna . Vi bestämde att vi skulle äta lite taco och kolla handbollen när hon hade tränat klart .. Så hämtade Gustav sen körde vi ut till hans mamma och Henrik för lite fika :) sen hem till Johanna och Fille  :) Fille hade lagat taco riktigt gott va det .. Tack för en mysig och trevlig kväll :)

Imorgon är det lördag och det betyder att jag kan få sova läääänge : )

Nä nu har Lets Dance börjat . :)

Ha en bra Fredagskväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0