Lördag

Nu har vi precis fixat med vårt bränningsprogram , så nu ska jag snart bränna ut Främande fågel.. Så nu blir det filmkväll för oss . :)

Idag har jag suttit och fixat och trixat lite med bloggen vad tycks om resultatet ?

Idag har vi haft en lugn dag , älsklingen har varit lite bakis då han va "lite" rund under fötterna när han kom hem igår .. Jag har bara kollat lite Baywatch och legat och latat mig i soffan .. Men imorgon blir det ändring på det .. Orkar inte ligga hemma en hel dag till då jag redan klättrar på väggarna för jag inte gör något .. Så imorgon har vi sagt att vi ska till gymmet, men jag tror inte riktigt på det fören vi har varit där .. " har sagt så många gånger nu att vi ska dit , men kommer alltid på undanflykter"
Nu ikväll skulle vi igentligen ha ätit middag med Eva och Henrik men Eva har tyvärr åkt på inflänsan , får se om hon är bättre imorgon så vi hinner träffa dom innan dom åker tillbaka till Östersund ..

Hoppas ni har en bra Lördagskväll :)

Detta är kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

tjusigt det blev:) jag ringer dej senare ikv:) Äslkar dig ! <3<3

2009-01-25 @ 13:12:32
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0