onsdag

Ligger i soffan och kollar på Baywatch :) Har fåt hem mina två boxar .. Tänkte snart krypa till kojs älsklingen har redan gåt in och lagt sig efter att ha sovit på soffan ett tag .

Har haft en bra dag på jobb idag , riktigt skönt vädet .. Vi gick med barnen till en lekplats va ute i nästan två timmar .. Kan hoppas det är lika skönt väder imorgon, så man kan vara ute utan att frysa sjukt mycket .. Längtar till våren nu slippa ta på sig sjukt mycket kläder , slippa skrapa rutorna på bilen var och varanan morgon, sen blir man mycket gladare och piggare av sol och värme :)

Snart är det helg igen , vår helg blir nog väldigt lugn . Gustav ska ut och äta på fredag med jobb så jag ska bara ta det lungt här hemma . Sen kommer nog hans Mamma och Henrik ner så då blir det middag ute hos dom på lördag ..

Nu ska jag kolla klart avsnittet jag började se sen ska jag gå och göra Älsklingen sällskap i sängen .. Imorgon väntar en ny arbetsdag, har lite sovmorgon imorgon börjar inte fören 9 :)

God Natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0