Söndag

Nu va det redan söndag och imorgon börjar en ny vecka ..

Bion igår va riktigt bra , rekommenderar er till att se den :) Och Planksteken vi lagade blev faktiskt riktigt god :)

Idag har vi bara tagit det lungt .. Kollat klart första Baywatch säsongen så nu väntar jag bara på 2an och 3an som är beställd och på väg hem till mig :) Sen fick jag ta tag i disken från igår , har blivit riktigt duktig och diskar varje dag " och jag som hatar att diska " Vet inte vad som hänt med mig men får panik bara jag ser några glas stå där ute och så har det aldrig varit innan.. Men det är ju bara posetivt att det går åt rätt håll :) Sen började älsklingen med att formatera den andra datan sen körde vi och handlade lite .. Så nu ska jag snart ställa mig och göra lite soppa :)

Imorgon blir det att gå upp tidigt börjar jobba redan kl 7 men slutar redan 13.00 ..  Sen ska jag dra över med damsugarn här hemma tänkte jag .. Sen när är älsklingen kommer hem så ska vi palla oss ner till gymmet ..

Nä nu får jag ta och börja laga mat börjar bli riktigt hunrig nu ...

Ha en bra Söndagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0