Tisdag

Ligger i soffan nu med täcke och kudde :) är helt slut i huvudet efter 9 timmars jobb ..  Skönt är det att bara ligga och ta det lungt framför tv .. Imorgon har jag lite sovmorgon  börjar inte fören 9 men har tyvärr stängning ..

Händer inte så mycket för mig under dagarna .. Har jobbat fram till halv 5 sen när man kommer hem är man så trött så man orkar inte göra så mycket .. Igår började jag tvätta direkt när jag kom hem .. Somnade i soffan vid 9 tiden va helt slut hade huvuvärk med .. Så imorse när man vaknade kände man sig lite utvilad ialla fall ...


Hoppas , Hoppas , Hoppas :)



Nä nu ska jag fortsätta att kolla lite tv och försöka att inte somna ..

Ha en bra Tisdagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas? :)

2009-01-30 @ 08:05:30
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0