Tisdag

Gud vad trött jag är , hade öppningen idag på jobb så klockan ringde 5 imorse och det känns nu .. Slutade vid tre så känns inte så lönt att vila en stund .. Har iaf jobb hela denna veckan :) och fick hela vecka 6 med :) Har även skickat in och sökt ett jobb idag :) hoppas hoppas  ..

Annars flyter dagarna på som vanligt . Då jag inte har jobb umgås jag mest med min arbetssökade snutt ;) I helgen spelade vi lite bowling och drack lite hemma hos Johanna "Janne" och Fille :) Riktgt kul va det ..

Nu väntar jag på att One Tree Hill ska laddas hem sen ska jag kolla på det nya avsnittet . :)

Älska <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Janne johanna jag menar hur kan man inte skilja på det ? ;) Älskar dig Snutt ! <3

2009-01-21 @ 21:16:30
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0