Lördag , Bio :)

Då va det lördag igen och veckorna bara springer förbi .. Nu va all ledighet slut och nu börjar dagarna flyta på som dom ska . Faktiskt väldigt skönt att komma tillbaka till den riktiga vardagen igen .  Tråkigt nog så fick jag inte så posetivt besked på jobb som jag ville ha utan jag kommer att vara inring vikarie så kommer jobba så fort det behövs.

Veckan som gåt har varit väldigt lugn , I måndes började älsklingen jobba på kvällen åkte vi hem till Johanna och Fille och spelade lite spel .. I Tisdes så va det röd dag så vi höll på att tvätta hela dagen . I onsdes va man tillbaka på jobb igen :) Skönt att få träffa alla barnen och dom som jobbar där , dock va vi bara vikarie som jobbade men det gick hur bra som helst .. I torsdes umgicks jag med Johanna vi åkte upp till hennes gammelmormor och så .. Sen igår följde jag med Johanna och hennes mamma till Center Syd :) Shoppade en svart Kavaj och ett par svarta Stövlar och allt var på rea :) sen igår kväll åkte Älsklingen och jag hem till Johanna och Fille en runda och sat och snacka och så ..

 Idag har vi bara tagit det lungt .. Nu håller vi på att laga Plankstek :) ska se om vi kan lyckas med det . Sen vid 8 ska vi åka in till Hbg och gå på bio :) Vi ska se den nya Wallander filmen .. Riktigt mysigt ska det bli .. :)

Nä nu har jag lite brottom , Planksteken står i ungnen och jag måste fixa till mig ..

Ha underbar lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0