Jävla Sjukvård !!

Så jävla trött på svensk sjukvård !! Pappa skulle ha blivit opererad i onsdeskväll och är fortfarande inte opererad .. Idag när dom hade rond på sjukhuset så sa dom till honom att han skulle bli opererad vid middagstid och han ringde mig vid 5 och hade inte blivit opererad än och sjuksköterskona kan inte svara på varför .. Så blir nog ingen operation idag iheller .Hur kul är det för honom att bara ligga där och inte veta ett skit .. Dom säger att han ska bli opererad han går in och duchar med sånt specielt medel och dom bäddar rent sängen och allt sen liggar han bara där och väntar och inte en jävel säger något till honom om varför det inte blev av .. Antagligen något akut som va viktiagre .. Så jävla trött på det nu ... Tycker så synd om honom , han har gåt med dropp sen i onsdes morse och har inte fåt äta något  .. Stackars min lilla pappa ..  Jag ska åka in där imorgon igen om han inte blivit opererad än .. Va inne och hälsa på honom igår :)  Jag Älskar Dig Pappa <3

Nu har en hel arbetsvecka gått .. Skönt med helg så man kan få sova ut lite .. Men har haft det riktigt bra på Solstenen men dom underbara barnen .. Idag fick jag sluta lite tidigare hade bara två barn kvar till mellis :) Nu har jag precis vilat lite ska snart hoppa in i duchen sen kommer Johanna och hämtar mig så ska vi göra oss iordning hemma hos henne sen ikväll blir det lite fest .. Älsklingen min ska vara hemma han måste jobba i helgen , dom har så mycket att göra på jobb så han måste jobba från 7 - 18.00 varje dag + helger .. Men det ger bra med pengar ..

Nu ska jag hoppa in i duchen och sen hitta något att ha på mig ikväll , får nog gå igenom Snutts gardrob med när jag kommer hem där :)

Ha en trevlig Fredagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0