Fredag 17 Juli !

Sitter och väntar på att klockan ska bli lite över 12 så jag kan köra och hämta min kära Syster Maria på övre . Har varit i Malmö imorse för att hämta Lizzy som jag ska passa nu i helgen . Ville inte sitta själv i kolonin till Gustav slutar så jag körde tillbaka till mamma med Lizzy så nu ligger hon så fint här och vilar på sin filt :)  Sen ringde dörr klockan vid 10 tiden och då kom min Gammelmoster :) jätte kul att träffa henne det var ett tag sen ..

Igår va jag på Stranden hela dagen med syster Cicci så nu fick man bättra på sin bränna lite :) På kvällen grilla vi fläskfile här hemma hos mamma och sat och snacka hela kvällen :)

Ikväll ska vi sova i pappas koloni , vi passar den för att pappa och Monica är i Göteborg på en liten minisemester över helgen . På måndag ska Pappa till läkaren och då får vi reda på exakt vilken behandling han ska få och när den börjar .

Nu blir det att äta lite grött som mamma står och lagar sen hämta syster och sen lägga sig i trädgården och sola lite innan jag ska köra min mamma till vårdcentralen ..

Ha en underbar Fredag !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0