Lördag 11 Juli !

Hej Lördag !

Är lagom pigg idag , man sover ju i nte världs bäst när man har druckit alkohol . Det har varit party nu torsdag och fredag . I torsdes kom Jessica till mig och vi töser började här hemma , sen under kvällen kom dom vanliga :) Hade en jätte rolig kväll och allt va lyckat, vid halv elva drog vi ner till stan för att kolla på timbaktu sen blev det tycko där Filles bror spelade . Sen ville vi inte hem vid 1 så Nille bjöd oss på Tages . Lika tråkigt som vanligt jag och Jessica gick hem vid 2 tiden. Somnade lagom vid 4 och vaknade från och till , klockan elva gick vi upp och det kändes som en elefant stampa på mitt huvud. Jag lovar det är det jävla saltet och citronen som gör det  ;)  Jag och Jessica va mega sugna på McDonalds men vi bor lite långt där ifrån för att gå . Men snutt ringde och dom skulle köra till center syd och vi va inte svåra att hänga på och vår Mc Donalds fick vi .

Igår va det party hos Nille som hade inflyttningsfest. Man va jävligt seg i början palla först inte ens göra vid mig . Men efter några cider så va man på det igen . Gick ner till stan vid 11 och då blev det en Langos :) sen skulle folket köra lite radiobil och ta lotter och spela allt möjligt där va . Vid 2 tiden kom jag hem.

Nu ska jag snart dra mig ner på Kanevalen, måste ju kolla in vad dom har . Sen ikväll ska Josse ha fest .Vi ska grilla och så . Blir inte allt för mycket alkohol för min del . Jag ska antagligen köra och hämta pappa och Monica imorgon . Vi ska bjuda på mat och kolla på MFF - Brommapojkarna . Och jag måste ju fixa allt här hemma själv då min kära Sambo kommer komma hem vid fyra mega bakis .. Haha .

Nä om man ska gå och göra sig i ordning, ska snart cyckla till snutt ..

Ha en underbar Lördag




Kommentarer
Postat av: Johanna

vi får fixa bilderna en dag!



We girls rock !!!



love too ya all!! <3<3

2009-07-15 @ 21:21:56
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0