Onsdag 1 Juli !

Vi har det helt underbart här :)  Vi har sol och värme varje dag .. Det som är midre bra är dom satans myggen . Va på apoteket igår och införskaffade mig ännu mer saker mot mygg .. Haha

Igår va vi i Åre vi skulle åka upp i karbinbanan men blev för lite tid innan vi skulle besiktia bilen så vi tog oss en fika sen körde vi till bilprovningen . Och Gissa vad? Vår bil gick igenom utan någon anmärkning :) Helt underbart .
Sen körde vi hem till Anna och Mats men det var bara Alma som va hemma så vi gick bort till Tuvalisas dagis för att hämta henne och för att älsklingen ville se hur hans gammla dagis såg ut .Men han kände inte igen sig .

På kvällen åkte vi och fiskade , hur roligt som helst .. men det tog tid innan någon fick napp och det var bara jag som fiskade upp en abbore . Lycklig blev jag . Och det blev ännu roligare att fiska :)

Idag ska vi Fotograferas , sånna gammla foto där vi har gammla kläder på oss .Kommer lägga upp bilder sen :) Det ska bli riktigt roligt :) Sen ska vi åka till Frösö Zoo :)

Men nu ska jag ringa till min älskade Mamma :) Allt går framåt och hon gör framsteg varje dag .. Helt underbart . Men tyvärr har hon fortfarande väldigt ont :( Jag saknar min mamma , och tankarna finns hos henne hela tiden <3

Hoppas ni får en underbar dag .. Puss och Kram

Just det glömde skriva att idag är det min och Gustavs 23 månaders dag :) Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Elle

haha va det din första fisk eller? Du ser ut som om du hittat guld =)

2009-07-01 @ 11:43:35
Postat av: Anonym

konstigt att ni kan ha 23 månader när ni gjorde slut på nyår

2009-07-01 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0