Onsdag 29 Juli !

Nu är jag och Gustav i Trelleborg hos min älskade mamma :) Har nästan precis kommit hem från Jessica och Martin :) Har mest suttit och snackat en massa, och nu blir det snart sängen ..

Idag har vi hunnuit med en massa .. Vi har varit och stor handlat så nu är vår fys inte tom längre och vi har mat till hela månaden . Körde sen hem till Gustavs mamma och Henrik för lite fika . Sen hem packa och ta alla våra tom kartonger som mamma ska ha. Sen körde vi och hämtade ut en sak . Körde en runda till Center syd för att handla dop present till lilla Alma som döps på söndag . Vid 7 tiden kom vi hem till mamma och då körde mammi och jag och handlade grillad kyckling :)

Imorgon måste vi tyvärr åka och byta saken vi köpte för den va sönder :( men då ska jag passa på att gå in på Stadium för att kolla om dom har ett par skor som jag hittade men som inte fanns i min storlek :( Hoppas dom har dom i Malmö eller Lund.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0