Onsdag 8 Juli !

Nu har jag storstädat hela lägenheten , sjukt skönt att få det rent och fint här hemma igen . Nu är jag ensam hemma till söndag eftermiddag . Gustav åkte till Hultsfred vid 5 tiden i morse . Gustavs pappa och lillasyster åkte vid halv elva tiden . Kändes lite konstigt att vara själv, har haft så mycket folk omkring sig hela tiden nu i mer än en vecka . Men ska jag vara helt ärlig så va det ganska skönt att få vara för sig själv lite ..

Har varit jätte kul att ha Gustavs pappa och lillasyster här på besök , i måndes åkte vi till Astrid Lindgrens Värld tyvärr va det dåligt väder , men vi hade det roligt ändå och fick se lite teater och gå in i dom små husen med Maja. Maja hade jätte kul och det är det som är huvudsaken :)  Vi kom inte hem fören vid 9 tiden i måndes kväll . Igår skulle vi till stranden och bada lite men påvägen ner så öppnade himmelen sig så det fick bli en fika på stan istället . När vi kommit hem och lämnat maten vi handlat så gick vi ner till karlslundsparken och kolla på djuren och så fick Maja leka en massa . På kvällen lagade vi god fläskfile gryta sen blev det lugnt . Jag satt och kollade på Michael Jacksons minnescermoni, riktigt fin och berörande va den, inte minst när hans dotter tog micken och sa några ord . Efter minnescermonin så visade dom en konsert med Michael Jackson och det kollade jag med på innan jag gick och la mig .

Imorgon börjar Landskrona Karnivalen och Jessica kommer till mig för att festa lite :) Imorgon spelar Timbaktu här och det måste ju bara ses :) Så det lär bli party nu dom tre dagarna det är karnival här.

Gustav och hans Underbart söta lillasyster Maja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0