smått irriterad !

Godmorgon ..

Blev lite smått iriterrad när jag satte mig här vid bloggen och läste kommentaren någon Anonym hade skrivit till mig ! Kommentaren löd ! Konstigt att ni kan ha 23 månader när ni gjorde slut på nyår !!  Jag och Gustav gjorde inte slut på nyår vi bråkade men vi löste det , Bara för att man bråkar så gör man inte slut !! Uppenbarligen så finns denna Anonym i vår umgetskräts då folket som va med på nyår va bara folk man kände . Förstår inte varför folk ska säga saker som inte är sant . Vi har ALDRIG gjort slut ! Vi hade ett bråk som vi löste när vi kom hem och om DU inte tror mig kan du själv fråga Gustav .. Är trött på folk som påstår saker som inte är sant .. Sköt er eget och skit i vårt  !!  Stå för vem du är om du nu påstår dig veta saker som inte ens jag och Gustav vet ..  Så nu fick du svar på ditt påstående ..  

Hatar folk som inte kan stå för vad man Kommenterar , Våga stå för vem du är och vad du skriver !!

Kommentarer
Postat av: Johanna

alllvar??! vilken idiot!!! moget värre!!

strunt i det gumman. jag vet vad som hände så det är bara struntprat!!



Saknar dej sjukt mycke snutt!! kom hem med dig! :)

älskar dig! <33

2009-07-02 @ 11:03:16
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: cecilia

håller med. kan dem inte stå för vem dem är behöver dem inte kommentera i heller. idioter. det viktigaste av allt är att ni själv vet:) andra kan du skita i. puss älskar dig gumms

2009-07-02 @ 18:57:23
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: Sara

Att man bara skriver en sådan sak..

Måste ta reda på sakerna innan man säger något ..

Hoppas du har det bra där långt borta ..

Puss <3

2009-07-04 @ 11:06:11
Postat av: bjoobert

du tror det ska gå att kolla upp sånt, snacka med joel han är bra på att kolla ip på bloggar o sånt.

PUSSEN från herr robert

2009-07-05 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0