Tisdag 14 Juli !

Sitter hemma hos mamma i hennes uterum :) hur mysigt som helst . Mamma håller på att tvätta och så fort maskinen är klar så ska vi gå hem till kusinen för att bada och sola lite :)

Igår hade vi en jätte mysig dag , Kusin Kickan,Annie och Lousie kom hit för att hjälpa mamma att lägga om såret på magen . Följde sen med dom för att handla lite till mamma skulle köpa lite mat så jag kunde laga lite middag till min mamma men Kickan ville bjuda på grillade hamburgare och det säger man ju inte nej till :) Så jag och mamma gick hem dit och hade det trevligt busade med barnen och snackade en massa . Sen blev det grillat och det var så sjukt gott vi grillade majskolvar med. Vid halv sju tiden tog vi med Louise hem till oss , resten av familjen skulle gå på fotboll så Louise skulle få vara hos mig och mamma , Jag och Lousie spelade lite prinsses spel innan vi la oss i soffan och kolla lite på tv och då somnade Lousie .  Kickan kom vid lite över nio sen kollade jag och mamma Beck innan det blev sängen för vår del.

Vi väntar spänt på att mammas mäklare ska ringa , vi hoppas på ett bra besked om att där finns en köpare . Håll tummarna .

Puss och Kram
Jag och min lilla Kusin Martin innan han åkte i Poolen :)

Louise och Annie :) Miranda nallen fick Lousie av mig :)

Kommentarer
Postat av: Jaaag :)

Jaså du kom på hur du skulle göra med nallen :)

2009-07-15 @ 19:59:09
URL: http://fakkjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0