Tisdag 21 Juli

I söndes kom jag hem till Landskrona igen efter att ha haft en underbar vecka hos mamma : )  I helgen har jag pasat Lizzy, jag hämtade henne i fredes morse och körde till mamma , min syster Maria kom med till mamma och vid 4 tiden hämtade jag Gustav på övre  :) . Det blev grillat till middag och vid halv 9 tiden körde vi in till Malmö till Jenny " Min styvsyster" och hyrde film och hade det mysigt. Sen sov vi i Pappas och Monicas lägenhet där Jenny bor för tillfälligt.

På lördag förmiddag hjälpte vi Jenny med att fixa lite saker till hennes lägenhet körde även en runda till tippen . Vid 2 tiden körde vi hem till Mamma igen för att umgås med henne och Maria . :) blev en film på eftermiddagen då det var jätte dåligt väder ute , sen laga vi god middag . Vid 9 tiden körde vi tillbaka till Malmö, Jenny hade börjat dricka lite så vi drack lite med henne och hade det allmänt trevligt :)

Söndag kom Herr och Fru Andersson hem från Göteborg :) Dom hade gift sig i smyg där uppe . Jätte roligt :) Monica bjöd på köttfärsås sen körde vi hem och va hemma vid 7 tiden och det var riktigt skönt . Har fan inte varit hemma sen söndes förra veckan ..

Igår tog jag det väldigt lugnt och bara njöt av att jag va hemma igen , Tvättade dock men det var inte så mycket. På kvällen blev det middag hos Älsklingens mamma och Henrik , Gustavs syster med familj kom ner igår från Östersund och ska stanna en vecka . Så ikväll ska vi oxå ut där på middag ..

Idag har jag inte gjort för mycket , finns inte ett skit att göra och det ska bli så skönt nu när Gustav kommer gå hemma med mig :D Idag är hans sista arbetsdag : ) så nu får han med lite semester innan skolorna börjar för oss .. Det börjar närma sig med storsteg nu mindre än en månad kvar .. Jag har ialla fall förberätt mig med att beställa en ny almenacka , har designat den själv :)

Biljetterna till TFF-MFF Den 8 Augusti är numera beställt och detta året blir det att sitta : )





Kommentarer
Postat av: Annellisaa

sv:tack så mycket:)

2009-07-21 @ 15:34:52
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: mändy

kul!

2009-07-21 @ 20:21:30
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag försökte också designa min själv men de ville inte som jag ville. var gjorde du de? puss älskar dig

2009-07-22 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0