Måndag 27 Juli !

Nu har jag varit dålig igen och inte skrivit på några dagar !

Vi har oftast något att göra varje dag, för Gustavs Syster med familj är nere . I onsdes va vi över i Danmark vi åkte till Helsingör . I torsdes va det ganska lugnt Gustav och jag körde till Helsingborg han skulle lämna tillbaka sina jobbsaker och jag skulle till optikern för att beställa tid. I fredes träffade jag min Johanna vi gick på stan sen tog vi en fika och snacka en himla massa , sen vid tre kom Marie hit för att titta på tapeter till sitt sovrum i nya lägenheten . Idag är det en vecka till hon flyttar upp :)  I lördes stod det party på schemat, Robin hade fest . Hade faktiskt väldigt roligt, lite rund under fötterna blev man . Kvällen slutade på olivers med en hamburgare och den sat precis där den skulle . Va hemma runt halv 4 och vaknade kl 10 måde lite dåligt, men det rättade upp sig under dagen . Vid 2 va det middag ute hos Gustavs mamma sen direkt hem och la sig i soffan.  Det var vår vecka !

Har både bra och lite mindre bra saker som jag vill skriva om !

Äntligen är min mammas hus sålt :) Från och med den 1 September så kommer min mamma vara bosatt hos min moster till hon själv hittar en lägenhet :)

Sen har min pappa fått tid för att påbörja behandlingen. Den 10 Augusti kommer strålningen att starta och den kommer hålla på i 5 veckor Måndag - Fredag, Cellgifterna starta samma dag men han kommer ta dom hemma i tablett form och dom tabletterna vet dom inte hur länge han ska gå på , kan bli upp till ett halvår . Allt detta känns lite skrämande , vi vet ju inte hur pappa kommer bli om han kommer må bra eller dåligt . Känns lite oväkligt . Men han kommer fixa detta det vet jag han är stark ..

Nu måste jag ta tag i det tråkiga som heter räkningar , och denna gången är det ännu tråkigare då Gustav varken har fåt ut sin a-kassa eller lön .. Och min lön låg på ynka 4000  ..

Ha en bra Måndag


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha 4?? Vi var ju hemma redan halv 10 ;)

Somna vid 23.00 =)

2009-07-28 @ 09:46:23
URL: http://aseaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0