Helgen :)

Man blir så glad när man vaknar och ser att det är ett helt underbart väder ute :) Idag blir det nog med en hel dag i solen med barnen , igår va vi ute hela dagen riktigt skönt va det. Man får ju passa på nu och va ute dom har ju lovat sämre väder resten av veckan ..

Tänkte skriva om min underbara helg med min Mamma <3
Har haft en jätte mysig helg . Fredagen började med att vi bara sat och snackade en massa sen bestämde vi oss för att hälsa på min Kusin och hennes barn , sen blev det att vi gick ut och åt planka på Istanbul , riktigt gott va det . Och mysigt länge sen jag va ute och åt med min mamma . När vi kom hem la vi oss framför tv och kollade film . 
I lördes körde vi till torget när vi vaknat så gick vi där lite tog en frukost på vattentornet sen gick vi i stan jag fick en jätte fin tunika av min mamma :) Och hon köpte en jätte fin skjorta till sig själv . Körde även ut till Maxi för dom skulle stänga ner sin skoaffär så vi shoppa lite skor :) och även handla mat . Tänkte sen köra hem men såg att kusinen ringt så tänkte vi att vi skulle köra bort och höra vad hon hade på hjärtat men då blev det en kopp kaffe där och massa prat . Vid halv 5 tiden va vi hemma igen :) På kvällen sen kom Jessica och hälsa på :)  Sen blev det soffan och Tv .
I söndes va det riktigt fint väder men på vårt schema stod det städning . Jag lovade att hjälpa mamma med toaletten där uppe och mitt gamla rum så tog hon det där nere . Dom ska ju komma och fotografera huset imorgon sen lägs det ut för försäljning . Sen kom min syster och hälsade på så vi åt kebabtallrik och vid 9 tiden körde jag hem igen körde in om Malmö och lämnade syster..  Glömde skriva att vid 10 tiden i söndes morse så ringde telefonen så va det från ett blommsterbud så dom skulle komma på eftermiddagen och lämna det . Min Bror och Lyndy hade skickat jätte fina blommor till Mamma :) Så glad hon blev ..

Nä nu ska jag göra mig klar sen måste jag köra till jobb , slutar 16,30 idag ..  Ha det bra mina vänner ..

Puss och kram

Igår hade älsklingen och jag 1 år och 10 månader . Jag Älskar Dig <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis snutt! Kul att ni hade det mysigt ihopa du o mammi :)



Saknar dej!



<3<3

2009-06-04 @ 11:14:36
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0