Idag är dagen !

Så nu är även midsommar helgen över för detta året , Hade en riktigt  rolig midsommarafton och midsommardag . Blev mycket skratt :) Och mycket kast i poolen :p  Tack för en underbar helg .

Igår körde jag till Pappsi och Monica när jag vaknat :) Monica ville till Ikea och jag är inte svår på det :) Fick äntligen mitt efterlängtade "skrivbord" till min bärbara data . Och den kosta faktiskt gratis :P Hon i kassan glömde slå in den :) Sånt gillas . Sen körde jag min pappa till tandläkaren och sen blev det lite solande och grillat till middag och hemmaodlade jordgubbar som jag och pappsi va ute och plockade .

Nu ska jag snart hoppa in i duchen sen ska jag packa ner tvätten och köra till Pappsi . Idag får vi svaren på provsvaren , är riktigt nervös . Vet inte riktigt vad man ska tänka och känna .. Allt kan hända . Men nu hoppas jag fan på posetiva svar .. För fan jag orkar inte med mer motgångar  nu ..Känns konstigt att den dagen vi har väntat på har äntligen kommit . Men idag finns det ännu mera hopp i våra tankar vi kan bara hoppas hela tiden ..  Snälla hoppas Läkaren har posetiva svar .. Jag är rädd  ...

 Har faktiskt inte riktigt ro till att skriva mer .. Mina nerver är inte som dom borde .. Är så nervös och rädd det känns i min mage ..

Puss och Kram

Pappa igår :)

Våra Jordgubbar :)

Pappa plockar jordgubbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0