Pappa <3

Att detta kunde hända min pappa fanns inte i den vildaste fantasin ! Jag kan fortfarande inte fatta det, jag har inte riktigt tagit in det . Det kändes som min värld rasade samman när jag fick telefon samtalet av min syster att min pappa är sjuk.

Idag har min pappa opererats det har varit dom jobbigaste timmarna jag har varit med om , den eviga väntan på att läkaren ska ringa och säga att allt har gåt bra är jobbig. Operationen tog ca 6 timmar och vid 5 tiden idag fick vi äntligen beskedet om att opertationen har gåt bra, nu vid 10 tiden fick vi beskedet om att pappa har vaknat och mår efter omstädigheterna bra och är vid medvetandet. Sjuksköterskan gick in och prata med honom och han hälsade till oss alla och den känslan att få höra det går inte att beskriva . Jag blev så glad .  Nu kommer det nästa jobbiga och få besket hur allt kommer gå efteråt . Men en sak i sänder.

Imorgon åker vi in och hälsar på honom :) Och jag längtar. Vill träffa min pappsi och krama om honom . Han är den bästa . Han är stark och envis och ger inte upp i det första taget . :) Han kommer ta sig igenom detta, han är en kämpe .

Pappa , Jag Älskar Dig <3

Jag och min älskade pappa på min student :)


Ett stort tack till er alla som finns där för mig/oss det betyder oehört mycket <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt att opertaionen gick bra!

Han kommer bli jätte glad imorgon när ni kommer på besök =) <3

2009-06-06 @ 23:18:25
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: johanna

<3<33<3<33

2009-06-08 @ 09:35:17
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Elle

Jag blev ledsen när jag läste detta. Börja tänka om det hade varit jag. Tur du är stark!! Vi älskar alla dig!!

2009-06-15 @ 16:06:12
URL: http://aseaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0