Söndag 28 Juni !

Nu sitter jag i bilen på väg upp till Östersund , har precis kört 17 mil och nu fick älsklingen ta över .. Vi har drygt 100 mil kvar att köra . Men vi har inte bestämt oss om vi ska övernatta någonstans, får se hur trötta vi är sen . Vi kom iväg lite senare än planerat , vi ville träffa älskade mamma innan vi åkte iväg.

Och igår när vi kom upp och skulle hälsa på va vi där en kvart sen körde dom iväg henne till operation . Nervös har jag varit hela natten då vi inte fåt något besked på hur det gick. Vi har ringt som galningar till avdelningen mamma ligger på för att höra när hon skulle komma upp från uppvaket . Vid 4 tiden ringde mamma själv till mig . Så sjukt lycklig blev jag av att höra hennes röst . Hon va jätte trött och lite prata sludrigt på grund av allt morfin hon får för smärtan . Men vi körde upp där en liten stund, det var så skönt att få sitta vid hennes sida och prata lite . Operationen har gått jätte bra men den va mer komplicerad än vad läkaren hade trott men nu har dom tagit bort blindtarmen som hade sprukit och en del av tjocktarmen hon slapp en stomipåse då kirugen som va en av dom bästa kunde sy ihopa tjocktarmen. Operationen tog nästan 6 timmar . Längre än vad det brukar ta när dom ska ta bort blindtarmen .
Mamma kommer få stanna på sjukhuset till slutet av veckan dom måste se så allt kommer igång igen . Nu ska hon bara återhämta sig och komma på fötter igen . Jag är så glad att allt har gått bra och nu hoppas vi på att hon snart får komma hem och att inget annat händer.

Jag älskar dig världens bästa Mamma , <3

 Tack för alla fina komentarer , Jag blir jätte rörd och glad när jag läser dom . Det betyder mycket <3 Fortsätt gärna att kommentera :)

Och ett JÄTTE STORT GRATTIS till min bästa älskling som fyller 24 år idag :) Jag Älskar Dig mest av allt . <3

Inlägget skulle ha publicerats lite tidigare men det gick inte :P Nu har vi kört dygt 40 mil .. Och det är dags för mig att sätta sig bakom ratten igen..

Kommentarer
Postat av: Elle

Vad bra att det gick vägen för din mamma!! <3 Ha en trevlig semester! Hälsa Gustav Grattis i efterskott!

2009-06-29 @ 11:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0